PRP Tedavileri Hakkında Söyleyeceklerimiz

PRP tedavisi kişinin kendi kanıyla vücudundaki bazı hastalıkları iyileştirmek ve cilt gençleştirmek mümkündür. İlaç yerine kişinin kendi kanının kullanıldığı PRP tedavisinde genetik ve çevresel faktörlerle birlikte yavaşlayan hücrelerin önüne geçilir. Saç dökülmesinden, cilt gençleştirmeye, ağrı tedavisinden, ortopedik pek çok hastalığın tedavisinde kullanılan PRP hakkında Plushairclinic dermatoloji uzmanları bilgi verdi.

PRP Tedavisi Nedir?

PRP tedavisi, kişinin vucudundan alınan az bir miktar kanın, özel bir işlem ile plazmasının ayrıştırılarak,vucuda enjeksiyon yoluyla tekrar geri verilmesidir.Prp tedavisi için ayrıştırılan plazma ‘platelet’ denilen hücrelerden oldukça zengindir.Platelet denilen hücrelerin vucuttaki temel görevi kanın pıhtılaşmasını sağlamak olduğu gibi içerdikleri büyüme etkileri sayesinde yara iyileşmesinde önemli role sahiptir.Prp tedavisi cilt gençleştirmenin yanı sıra yara izleri,saç dökülmesi,çatlakların giderilmesi,eklem ağrıları  gibi sorunları vucuda herhangi bir yabancı madde veya ilaç almadan tamamen doğal bir çözüm sağlar.Cilt ve eklemlerde başarı alındığı kadar PRP tedavisi saç dökülmesi içinde önemli başarılar elde etmiştir.

PRP Tedavisi Hangi Hastalıkların Tedavilerinde Kullanılır?

Cilt gençleştirme, yara izleri, çatlakların giderilmesi, saç dökülmesi tedavilerinde vucuda yabancı madde ve ilaç vermeden tamamen doğal iyileşme sağlanır.

Neden PRP Tedavisi?

Prp uygulamasının pek çok nedeni vardır.Bunlardan bazıları şunlardır;

-Deriye parlaklık ve canlılık kazandırır.
-Saç dökülmesini engeller ve mevcut saçları güçlendirir.
-Kırışıklıklar önlenir.
-Yara ve çatlaklarda deri hasarını yeniden yapılandırmak.
-Medikal estetik alanında yüz,el ve kollar,bacak içleri,boyun ve dekolte gibi bölgelerde kullanılmaktadır.
-Ağrılar için PRP tedavisi kullanılır.

PRP uygulamalarımız hekimlerimiz tarafından uygulanır.

PRP İle Saç Tedavisi

Günde 100-150 saç dökülmesi normal kabul edilir. Bundan fazla saç dökülmesi ciddi bir durumdur. PRP, saç tedavisinde de oldukça başarılı kabul edilir. Özellikle saç dökülmesi yaşayanların başarılı sonuçlar aldığı görülmüştür. Hastadan alınan kanı özel tıbbı bir cihaz ile santrifüj edilir.Santrifüj edilen kan ise beyaz ve kırmızı olarak ayrılmaktadır. Kırmızı kanın içerisinde akyuvar,trombosit,pıhtılaşma faktörleri bulunur.Kırmızı kan özel bir işleme tabi tutulduktan sonra saç diplerine enjekte edilir.
Bu işlem 25-30 dakika sürmektedir. Uygulama sırasında acı olmaz. Uygulama sonrasında iz kalmamakta ve kişi hemen sosyal hayatına devam edebilmektedir.